Gedichtenbundel in de winkel

speelplein van genade

Gedichtenbundel nu te koop!

Met enige trots mag  ik u vertellen dat mijn eerste gedichtenbundel nu te koop is in de winkel! De bundel ‘Speelplein van genade‘ verschijnt in paperback en is te koop voor € 12.95.

Bestel direct

Over de gedichtenbundel

Speelplein van genade weerspiegelt de innerlijke strijd van schrijver Laurens van der Graaf, nadat hij, als een verloren zoon, terugkeert in Gods plan. Van de weg terug, met de daarbij behorende twijfels tot aan het openbaar belijden van zijn geloof. Maar ook de tegenslagen die hij onderweg tegenkomt, zoals het verwerken van zijn verleden en het moeilijk krijgen van kinderen, beschrijft hij zeer gevoelig en openhartig in zijn gedicht. Het zijn juist die gedichten die een inkijk geven in het leven van een beschadigd man die zijn wonden laat helen door Goddelijke Liefde.

Hoewel de gedichten erg persoonlijk zijn, zijn ze herkenbaar en werken daarmee versterkend voor diegenen die een dergelijke situatie ook tegenkomen in hun leven. Welke christen heeft er, bij ernstige tegenslag, niet naar de hemel geschreeuwd om Zijn hulp? Zoals David deed in zijn vele psalmen? Maar schreeuwen naar God is nog altijd beter dan helemaal niet met Hem praten.

De gedichten zijn soms herkenbaar, soms ontroerend, maar bovenal eerlijk uit het hart geschreven. Hoe je met vallen en opstaan mag leren spelen op het speelplein van Genade.

De gedichtenbundel is hier te koop of onder ISBN nummer 9789402126075

 





Share

Geef een reactie